Post by discnoodtoregse on Feb 23, 2022 17:32:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Good Pizza, Great Pizza ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Good Pizza, Great Pizza IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Good Pizza, Great Pizza 2022 version ▞▞▞
Urkel Burkel
Min räddning är borta. Jag var i kapitel 3 med alla ingredienser upplåsta. Alla kompisar låste upp och nu visar jag att jag bara är på dag 1. Jag har loggat ut från Google play och loggat in igen. Jag har också avinstallerat spelet och ingen förändring 😢
Underbart spel! Riktigt estetiskt och roligt! Det är bra att det finns en receptbok som berättar om ingredienserna!! Men ett problem, jag vet inte hur jag ska förklara så här är ett exempel; En kund ber om en peproni och svamppizza. Jag ger dem pizzan och de svarar med: "Har du bara blundat och slängt peperonerna". Det gör mig rejält förbannad. Ett annat problem är att kunderna beställer REEEEEEEEAALY förvirrande pizza! Så lägg gärna till en bättre förklaring! I övrigt, underbart!!
När de säger att de inte vill ha någon ost står det att det här är all ost jag får!
Jag spelade det här spelet först när det bara fanns ett kapitel och slog det. Jag älskade att äga min egen pizzeria och utmaningen och kunderna. Jag öppnade den nyligen igen eftersom jag letade efter något "nytt" att spela och såg att den hade uppdaterats med annonser. Helt coolt med det tills de började spela efter att varje dag var avklarad. Det förstörde min fördjupning och nu tror jag inte att jag kommer spela mer.
Kul spel, bra att man kan spela det offline, jag gillar stilen. Det skulle vara kul om ni gjorde ett likadant spel fast med typ andra maträtter eller en annan slags restaurang som t.ex. ett kafe eller en restaurang där man lagar maten kunderna beställer. :-)
Edit: Jag tappade ALLA framsteg trots att jag synkade med Google Play. Jag hade SÅ många timmar, och till och med lite pengar investerade, sedan var jag tvungen att återställa min telefon och all min ptogress är bara borta.Jag är tillbaka i början nu 😭 Så roligt, gulligt spel! Man kan verkligen bli beroende. Senare är dock många av beställningarna desamma, så det kan bli lite inaktuellt. Men jag är inne på det senaste kapitlet, så du måste spela ett bra tag innan det här händer.
Fantastisk! Jag älskar det här spelet så mycket. Men se till att dina framsteg sparas när du byter enhet. Om den här funktionen redan är en grej så fungerar den inte för mig. Överallt, bra spel!
Det är roligt att skapa pizza
Väldigt söt stil, och kunderna är också söta och roliga!
TRÅKIG. Det här spelet är tråkigt och tråkigt, plus att det finns annonser överallt. Jag har spelat andra "matspel", men det här saknar bara variation, och det är inte alls givande. Sista gången jag väljer ett "redaktörsval"
så min erfarenhet av detta spel för tillfället har njut av bönor. En av de bästa sakerna någonsin som gör den så bra är att den är offline och inte behöver internet
Sug på min pizza
Trevlig lätt tid-passer, men det finns ett par fel som står i vägen för ett 5* betyg. Om dessa kan fixas skulle jag gärna uppdatera detta betyg till 5*. **Redigera** Nedgraderar detta betyg till 2 stjärnor. Jag kontaktade dig för några veckor sedan angående problem jag hade med prestationer som inte laddades. Jag fick inget svar och jag har blivit uttråkad av spelet eftersom det inte finns någon anledning för mig att fortsätta spela.
Hur är vanlig pizza inte bara brödet?
Fin grafik Bra spel på språng Bra Pizza Bra Pizza
Good Pizza, Great Pizza Vabaajamängud wmh
Så himla tråkigt
Jag gillar verkligen det här spelet! Kontrollerna är lätta att använda och det är roligt att äga en pizzeria och laga mat. Jag har dock lite ljudproblem med spelet. Efter att ha spelat spelet ett tag börjar ljuden bli sprakande och till och med upprepas ibland. Jag har försökt se om det var min telefons högtalare, men de fungerar normalt (att sänka volymen ändras inte och andra appar har inga problem med ungefär samma volym).
Hej jag tycker om spelet men det skulle varit bättre om jag var bästa pizza bagaren i världen
Good Pizza, Great Pizza פנאי jtvy
Ganska bra och trevligt, men nya evenemang och uppdateringar gjorde det mindre användarvänligt. Vissa bonusar, som ugnsförstärkningar brukade uppnås med kontanter, men accepterar nu bara en ny "betala för att vinna"-valuta. Det nyaste "eventet" har bara kunder som kommer med fåniga önskemål och INTE specificerar vad de vill ha, utan du måste göra om det om du får fel. När dessa evenemang är ihopkopplade med vaniljspelsevenemang (kulten) måste du GÖRA HELA DAGEN tills du får det rätt, utan konsultation om hur du kan FÖRBÄTTRA.
Smart Puzzles Collection 解謎 uhuh
Det är tråkigt och du kan aldrig få tillräckligt med pengar för att köpa NÅGOT 0/5
Good Pizza, Great Pizza عمومی oca
Jag älskar det här spelet och uppskattar verkligen mångfalden hos kunderna. Jag älskar inte riktigt introduktionen av en tidsmekaniker som avskräcker från att göra massor av steg i rad i kapitel 4, men det har inte varit så illa som jag först trodde. Hela spelet är väldigt vackert och jag älskar alternativen för att förbättra människors liv.
BAST
Vackert designad och har en väldigt söt liten handling!Det är väldigt avkopplande - jag gillar att ta på mig hörlurar och slå på min egen musik medan jag spelar för att lindra mina ångestattacker Konsten är supersöt och får mig bara att känna mig trygg och lugn. En av mina favoritappar på telefonen någonsin! Jag kan inte säga tillräckligt om hur mycket jag älskar det här <3
Fantastiskt spel, mycket roligt att spela det, musiken och konststilen är fantastisk, men det finns en sak - vilken pizza ska jag ge zombien? Det står att den vill ha "ansjovis, svampar, grönsaker och frukt" eller något i den stilen och jag försökte allt möjligt men den tar det ändå inte! Vad gör jag?
Det är så dumt hur kunder gör förfrågningar som inte är vettiga, en frågar efter en vegansk pizza, jag lägger inte till ost och de ville till och med ha ost. Det är vegansk pizza, när jag gör en annan vegansk pizza till en kund blir de arga över att jag lade till ost till den veganska pizzan, de frågar en löjlig begäran som tar mig en minut att förstå vad de egentligen vill beställa, jag hade det här spelet för länge sedan och det är anledningen till att jag raderade det och tog bort det igen, eftersom jag vet att ni inte har ändrat spelet, smh
Hej pizzan
Det blir aldrig tråkigt älskar det här spelet
För kort och för lätt.
Väldigt roligt
Jag tycker det är ett roligt spel eftersom man behöver inte lägga ner pengar på det och det blir roligare när man har lärt sig!
Jag älskar det här spelet. Måste ha lite tid eftersom nivåerna inte är korta, men jag älskar det här spelet så mycket!
Good Pizza, Great Pizza Vabaajamängud oxgd
Det är ett väldigt beroendeframkallande och roligt spel. Kunderna är irriterande med sina vaugue beställningar som en kryddig pizza och sedan klagomål ... sedan när är paprika kryddig?
Det här spelet är väldigt bra att spendera tid på och det ger oss också nöjen. Men det finns många kunder som inte är ärliga mot sig själva. Till exempel tog tiggaren 100 dollar från mig men han gav mig bara 50 dollar. Det finns vissa kunder som inte ger beställningar ordentligt. Och sedan efter att ha gett dem själva beställningen säger de till mig att pizzan jag gjorde inte var korrekt och sedan rycker de bort alla pengarna.